| Genel Kültür|General Culture | , | Kültür Sanat|Cultural Arts | , | Bilgi|Info | , | Etkinlikler|

Hürriyet

4 Kasım 2015 Çarşamba

Demirle Pas Arasında Ilahi — Gülten AKIN…

Gülten AKIN
DAĞLARCA' nın Ölümünden Sonra Yaşayan En Büyük ve En Incelikli Şairimizi Kaybettik
Demirle Pas Arasında Ilahi  Gülten AKIN

Nergisle güz gülü arasında
Beş yıldır beş uzun yıldır
Yağmurla kar arasında
Beş yıldır beş uzun yıldır
Ayazla çiğ arasında
Demirle Pas Arasında
Seyranla Mamak
Beş yıldır beş uzun yıldır…

Tanıyorum sesini demirin
Açılan sürgünün itilen kapının
Eldeki omuzdakinin
Aman dinlemez sesini
Beş yıldır beş uzun yıldır…

Birisi bir söğüt dikse
Gölgesi basardı evlerin için
Bir salkım söğüttü baktım büyüttüm
Yüreğimin toprağında hasreti…

Beş yıldır beş uzun yıldır
Sesin örselenmiş duruşun tetikte
Bizim için seçilip ayrılmış
İpte kurutulmuş sözcüklerle
Yalnız öyle sözcüklerle
Konuşuruz, konuşmak denirse…

…Ne bir kıvrım, ne renk, ne sıcak bir hece
 Nasılsın
 İyiyim
Beş yıldır beş uzun yıldır
Desemdi
Koçağım bir tanem evimin direği
Sakladım, duyarlar, istemem.
Baktım ki sesim buruşmuş…

Gelir Bir Gün Gelir Bir Gün
Bir Gün siler parlatırım
Bilirim
Susmayacak kalbi viranımdaki kuş

Demirle Pas Arasında Ilahi  Gülten AKIN
Demirle Pas Arasında Ilahi  Gülten AKIN  Kaynak: İlahilerToplu ŞiirlerYapı Kredi Yayınları2013İstanbul2. HamurCiltsiz16x16cm80 s.

| Gülten AKIN |
|00.00.1933Yozgat — 04.11.2015Istanbul|
|Türk ŞairYazar|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder