| Genel Kültür|General Culture | , | Kültür Sanat|Cultural Arts | , | Bilgi|Info | , | Etkinlikler|

Hürriyet

3 Haziran 2013 Pazartesi

| 04 Haziran Salı — 05 Haziran Çarşamba GREV deyiz |

04 Haziran Salı  05 Haziran Çarşamba GREV deyiz |

EGITIM SEN — Egitim ve Bilim Emekçileri Sendikası — Afiş…
04 Haziran Salı  05 Haziran Çarşamba 2013
GREV DEYİZ
Daha önce ilan edilen 5 Haziran grevi 4 Haziran 2013 Salı günü saat: 12.00 de başlayacaktır. İşyerlerine siyah kurdele ve siyah giysilerle gidilecektir. Salı günü Saat: 17.00 de Cumhuriyet meydanında toplanılacaktır.

5 Haziran Çarşamba Grevi 5 Haziran Çarşamba Grevi saat:  saat 11.30'da Buca Belediyesi önünde toplanıp davullarla, halaylarla el-ele, kol-kola  demokrasi, emek ve halk düşmanlarına karşı birlikteliğimizi-mücadelemizi haykıracağız. Hep bir ağızdan insanca yaşam, güvenceli iş, güvenli gelecek ve demokratik Türkiye için AKP'yi uyaracağız 
Buca Belediyesi önünde basın açıklamasının ardından, Saat 14.00'de KESK'in toplanma yeri olan Cumhuriyet Meydanında toplanılacak daha Sonra Cumhuriyet Meydanından Gündoğdu'ya yürünecektir.
KESK'in almış olduğu karar doğrultusunda  05.06.2013 Çarşamba günü  yapılacak olan GREV  ülkede yaşanan son gelişmeleri desteklemek amacıyla yarın Salı günü (04.06.2013 ) öğle saatlerinde başlayacak ve Çarşamba günü tam gün  devam edecektir.
PROGRAM:

1- 04.06.2013 Salı günü saat 12.00 de grev başlayacak ,siyah giysiler giyilecek ve kurdele takılacak.SAAT:17.00 de Cumhuriyet meydanında toplanılacak.

2-  05.06.2013 Çarşamba günü tüm gün Grev yapılacak.SAAT: 14.00 de Cumhuriyet Meydanından Gündoğdu'ya yürünecek.

Son gelişmelerde düşünüldüğünde bu greve katılım ve alanlarda olmak daha çok önem arzetmektedir. Hepimizin gerekli duyarlılığı göstereceğimiz inancıyla.
ULUSAL VE ULUSLAR ARASI HUKUK KURALLARINA GÖRE GREVE KATILAN KAMU EMEKÇİLERİNE CEZA VERİLEMEZ!
 GREV deyiz…

EGITIM SEN — Egitim ve Bilim Emekçileri Sendikası — Izmir—Logo…

KESK — Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu — 04 Haziran Salı  05 Haziran Çarşamba 2013 — HaklarMücadeleileAlinir Afiş…

KESK — Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu — 04 Haziran Salı  05 Haziran Çarşamba 2013 — Taleplerimiz Afiş…

KESK — Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu — Afiş …

KESK — Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu — Afiş…

Eğitim Sen Merkez Yürütme Kurulu`nun GREVE ilişkin açıklamasıdır
Gün emeğimize ve değerlerimize sahip çıkma günüdür. Gün demokrasi, emek ve halk düşmanlarına karşı mücadeleyi yükseltme günüdür. "İnsanca Yaşam, Güvenceli İş, Güvenli Gelecek ve Demokratik Türkiye İçin AKP`yi Uyarıyoruz" 04 Haziran Salı  05 Haziran Çarşamba eğitim emekçileri olarak 2 gün GREV yapıyoruz

KESK — Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu — Kokart…
GREV deyiz…

EGITIM SEN — Egitim ve Bilim Emekçileri Sendikası — Logo…
GREV deyiz…
KESK — Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu — Logo…
GREV deyiz…
KESK — Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu — Alanlarda…
GREV deyiz…
KESK — Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu — Alanlarda…
GREV deyiz…
KESK — Kamu Emekçileri Sendikaları Konfederasyonu — Tarihçe…
GREV deyiz…
E I — Education International — (Egitim Enternasyoneli) — Logo…

E I — Education International — (Egitim Enternasyoneli) — Alanlarda…
E I — Education International — (Egitim Enternasyoneli) — Alanlarda…
E I – Education International – (Egitim Enternasyoneli) – Alanlarda…
E I — Education International — (Egitim Enternasyoneli) — Alanlarda…
TTB — Türk Tabipleri Birligi — Amblem…

TTB'den 04 Haziran Salı — 05 Haziran Çarşamba 2013 grevine Desteki
TMMOB — Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği — Logo

TMMOB, 04 Haziran Salı — 05 Haziran Çarşamba 2013’DE KESK’LE OMUZ OMUZA OLACAK...
TMMOB — Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği — Afiş…
EGITIM SEN — Egitim ve Bilim Emekçileri Sendikası — Afiş
EGITIM SEN — Egitim ve Bilim Emekçileri Sendikası — Afiş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder